Půjčovní systém s možností online rezervací

Online rezervační systém pro Vaše zákazníky – Vaši zákazníci si můžou i sami rezervovat.

Váš zákazník si vybere požadované časové okno a díky LIVE kontrole dostupnosti ihned vidí, která z položek je v tomto období volná. Pokud ale nechcete mít zobrazenu tuto informaci o dostupnosti na svých stránkách, může být okamžitě vymazána.

Zákazník si sestrojí svůj „nákupní košík“ s požadovanými půjčovními a prodejními produkty sám. Po potvrzení objednávky se odešle do Vašeho IQrent NOVA půjčovního systému a Vy ji můžete dále zpracovat.

  • Rezervace a nákupy Vašeho zákazníka

  • Rezervace na naplánovaní a organizaci veletrhů.

  • Rezervace na cestách z chytrého telefonu

  • Možnost rezervování pro studující ve vzdělávacích oborech.

  • Rezervace na stavbách, akcích, pro Vaše zaměstnance etc.

Verleihsoftware mit Möglichkeit der Onlinebuchung

Online rezervace s poptávkou v reálném čase: dostupnost a nastavené slevy

Pokud jste založili např. časové faktory (slevy podle doby pronájmu) pro položky, budou při výběru daného období zohledněny a odečteny.

Rezervace se ihned objeví ve Vašem IQrent systému

… a může být dále zpracována

Chcete svoje produkty půjčit, prodat a nebo rovnou obojí?

Kmenová položka, masová položka a jejich zpracování v eshopu

Rozlišujeme kmenovou položku se sériovými položkami a masové položky.

V eshopu jsou zobrazeny např. všechny sériové položky kmenového produktu v jedné sumě. Který z nich pak bude vydán zákazníkovi je ve své podstatě celkem irelevantní.

Příklad:
a) Masová položka = prodlužovací kabel
(https://shop.datenkasten.de/produkt/artikel-2/)

b) Kmenová položka/sériové položky = sekačka trávy
(https://shop.datenkasten.de/produkt/rasenmaeher/)

Nastavení způsobu vyúčtování pro položku

Nastavená metoda vyúčtování/zúčtování může být převzata pro každou položku zvlášť.

Příklad: 3 dny minimální doba pronájmu, po 10 dnech 10% sleva, po 20 dnech 15% sleva etc.

Nastartujte se s IQrent NOVA: 20% na základní systém vč. online rezervačního systému

Systém může být v plném rozsahu nastaven Vašim požadavkům

  • Nechcete, aby např. zákazníci viděli Vaše dostupné množství produktu nebo ceny

  • Chcete, aby se Vaši zaměstnanci/studenti autentifikovali přes LDAP

  • Chcete filtrovat podle umístění

  • Pracujeme s REST-API, tím pádem je možné v podstatě cokoliv

Možnosti propojení plateb

Můžete nechat svoje zákazníky zaplatit předem nebo jim jednoduše pošlete fakturu později.

Rádi napojíme (volitelně) Vaši preferovanou metodu platby. Následující nejoblíbenější: