Mnoho nových funkcí a možností – jako obvykle jasné, přehledné a strukturované!

Při tvorbě nového půjčovního softwaru IQrent NOVA byly zohledněny všechny informace a přání našich zákazníků. Kdyby to vše nebylo spořádaně vytvořeno, IQrent NOVA by ztratil své oblíbené, pěkné a jasné rozhraní a svou intuitivní ovladatelnost.

Výsledkem je, že mnohé z níže popsaných funkcí a pohledů lze jednoduše zapnout podle potřeby, což vám umožní pokračovat v práci ve známém, transparentním a jasném prostředí.

Přehledné! Vidíte pouze to, co doopravdy potřebujete.

Každé podnikání má svá specifika. Jedno má množstevní slevy, druhé zase ne. Další započítává víkendy, jiné počítá po každém jednom zapůjčení, a další. Kdyby byly všechny možnosti a nastavení, které IQrent NOVA nabízí, na jedné obrazovce, bylo by to matoucí.
A právě proto nabízí IQrent NOVA jedinečnou možnost zapnutí přesně těch polí a funkcí, které ve skutečnosti potřebujete; ty ostatní, které jsou irelevantní, mohou zůstat očím neviditelné – takže vše zůstane pěkně uspořádané a přehledné tak, aby vaší pohodové práci nestálo nic v cestě.

Práce s půjčovním systémem IQrent NOVA je mnohem více než jen půjčování a faktura…

Půjčovna, správa skladů, online dostupnost, prodej, plánování

Produkty & zařízení

Správa a péče o kmenový produkt, servis a služby

  • Založení sériových položek (kmenový produkt/sériové položky), masový produkt, servis/služby
  • Položky mohou být půjčovní, ale i prodejní
  • Nahrávání dokumentů, obrázků etc.
  • Garanční doba, nákupní/prodejní cena
  • Přeobjednávání ze skladu na sklad
  • Produktové sety

+ Nákup zboží: příjem zboží (nákup), nacenění nákupu, přiřazení skladů, poboček etc.

Umíme kompletní rozhraní

Právě proto, že IQrent NOVA je 100% vyvíjena s metodou REST-API, je tu možnost bezproblémového napojení nebo komunikace se všemi ostatními systémy.

  • Integrace/napojení vlastní webové stránky se zobrazením vašich produktů a Live-kontrolou dostupnosti produktů v konkrétním čase, etc.
  • Import/Export kontaktů (zákazníci, dodavatelé, zaměstnanci)
  • Import/Export produktů
  • Export vyúčtování
  • Napojení na elektronické pokladny
  • atd. – zeptejte se nás..

Sběr dat – nejen přes klávesnici!

Skener čárových kódů

Načítání se starým dobrým ručním skenerem. Buď kabelový nebo přes Funk.

Aplikace s funkcí skenování

Naskenujte svoje produkty s integrovanou kamerou Vašeho telefonu či tabletu.

RFID-čip

Použití bezkontaktního čtecího zařízení se optimálně hodí ke čtení informací, i při zašpinění. Transport ID je prováděn přímo do našeho IQrent půjčovního systému. Příklady použití čipu: označení produktů v oblastech – řízení zdrojů, kontrola elektra, inventáře, kabelů a hadic, půjčovní a rezervační servis, stejně jako údržba a ošetření. Díky vlastnostem produktu lze aplikaci provádět i v náročných průmyslových prostředích.

Video unseres Partners Carl Stahl (Chipster) zur RFID-Technologie

Plánované zavedení zmíněných modulů a funkcí poptávejte na emailu, prosím.